main_banner

U Mosaicu di a Vittoria assiste à l'Esposizione Cevisama 2023

U 39u Cevisama si terrà in Valencia, Spagna da u 27 di ferraghju à u 3 di marzu di u 2023.
Noi, Foshan Victory Mosaic, avemu participatu à sta mostra.A mostra hà approfonditu l'amicizia trà i vechji clienti è hà acquistatu un gran numaru di novi disinni.U novu cliente hà amparatu nantu à u cuncettu di designu di u Mosaicu di a Vittoria, hà scambiatu idee di cuncepimentu, è hà clarificatu a direzzione per più cooperazione.Hà rinfurzatu a nostra fiducia in espansione a nostra mostra in Spagna.
U mercatu europeu hè sempre statu un campu di battaglia per i strateghi, è a nostra attenzione hè stata focalizzata nantu à Marmomacc in Verona, in Italia, è in Cersaie à a Mostra di Bagni di Ceramica di Bologna.Nta l'ultimi anni, per via di l'impattu di a calata ecunomica, i paesi maiò, cum'è a Germania, a Francia è u Regnu Unitu, anu riduciutu u so voluminu di acquisti, è l'industria hà ancu persu l'attenzione à u mercatu europeu.Cù a liberazione di a pandemia in trè anni, a nostra cumpagnia aumenterà a so prumuzione à i clienti europei.
Cridemu chì a mostra di Valencia presenta i seguenti sei tendenzi maiò in materiali di custruzzione cum'è tile è mosaici: 1. Terrazzo.Ancu se l'aspettu generale imita sempre l'artigianalità originale di incrustà frammenti di lastra di marmura in u materiale core di piastrelle ceramiche, a tendenza di questu annu hè di aduttà finiture più interessanti è culurite.2. Effettu petra.Parechji disinni mette in risaltu piastrelle di ceramica di grande dimensione è diverse finiture, cumpresi lucidati, naturali, ridged è embossed.3. Finitura di metallu.4. Blu è verde.5. Marmura.6. Modelli audaci.In più di mudelli fiurali, parechji disinni tropicali ponu ancu esse vistu in l'esposizione, riflettendu a tendenza persunalizata in u disignu di cucina è bagnu.U nostru squadra di cuncepimentu di a Vittoria seguirà ancu strettamente i tendenzi populari in u disignu per risponde à e richieste di u mercatu purtate da elli.

Jack From Foshan Victory


Tempu di Post: 25-May-2023