main_banner

I prezzi di i trasporti marittimi sò cascati di 70% in 2022

I principali cumpagnii marittimi di u mondu anu vistu a so furtuna cresce in u 2021, ma avà quelli ghjorni parevanu finiti.
Cù a Copa Mondiale, a Festa di Thanksgiving è a stagione di Natale vicinu à l'angulu, u mercatu di trasportu glubale hà pigliatu un friddu, cù i tassi di spedizione in cala.
"U trasportu di e rotte di l'America Centrale è Sudamerica da $ 7,000 in lugliu, hè cascatu à $ 2,000 in uttrovi, un calatu di più di 70%", un spedizioniere di spedizione hà revelatu chì, paragunatu cù e rotte di l'America Centrale è Sudamerica, e rotte europee è americane cuminciaru à diminuite prima.
A prestazione attuale di a dumanda di trasportu hè debule, a maiò parte di i tassi di trasportu di u mercatu di e rotte oceaniche cuntinueghjanu à aghjustà a tendenza, una quantità di indici cunnessi cuntinueghjanu à calà.
Se u 2021 hè statu un annu di porti ostruiti è difficiuli di ottene un containeru, u 2022 serà un annu di magazzini eccessivi è vendite scontate.
Maersk, una di e più grandi linee di trasportu di containeru di u mondu, hà avvistatu u marcuri chì una recessione globale imminente trascinarà i futuri ordini di spedizione.Maersk aspetta chì a dumanda glubale di cuntenituri cala da 2% à 4% quist'annu, menu di quantu previstu, ma puderia ancu diminuisce in 2023.
I rivenditori cum'è IKEA, Coca-Cola, Wal-Mart è Home Depot, è ancu altri speditori è spedizionieri, anu compru cuntenituri, navi di container noleggiate è ancu stabilitu e so propiu linee di spedizione.Quist'annu, però, u mercatu hà pigliatu un pistu è i prezzi di u trasportu glubale sò calati, è e cumpagnie trovanu chì i cuntenituri è i navi chì anu compru in 2021 ùn sò più sustinibili.
Analysts crèdenu chì a stagione di trasportu, i tassi di trasportu sò caduti, u mutivu principalu hè chì parechji speditori sò stati stimulati da u trasportu altu di l'annu passatu, anu parechji mesi in anticipu di a spedizione.
Sicondu i media di i Stati Uniti, in u 2021, per via di l'impatti di a catena di furnimentu, i porti maiò in u mondu sò ostruiti, i carichi sò retrocaricati è i navi di container sò stati sequestrati.Quist'annu, i tassi di trasportu nantu à e rotte maritime saltaranu da circa 10 volte.
Quist'annu, i pruduttori anu amparatu e lezioni di l'annu passatu, cù i più grandi rivenditori di u mondu, cumpresu Wal-Mart, spedite merchenzie prima di u solitu.
À u listessu tempu, i prublemi di l'inflazione chì agiscenu in parechji paesi è regioni in u mondu anu colpitu a dumanda di i cunsumatori assai menu ansiosi di cumprà l'annu passatu, è a dumanda hè assai più debule di l'espertu.
U rapportu di l'inventariu à a vendita in i Stati Uniti hè oghji à un altu di decenniu, cù catene cum'è Wal-Mart, Kohl's è Target chì accumulanu troppu articuli chì i cunsumatori ùn anu più disperatamente bisognu, cum'è vestiti di ogni ghjornu, apparecchi è apparecchi. mobili.
Maersk, basatu in Copenhague, Danimarca, hà una parte di u mercatu globale di circa 17 per centu è hè spessu vistu cum'è un "barometru di u cummerciu glubale".In a so ultima dichjarazione, Maersk hà dettu: "Hè chjaru chì a dumanda hè avà ridutta è a congestione di a catena di fornitura hè diminuita", è chì crede chì i profitti marittimi calanu in i periodi à vene.
"Semu in una recessione o seremu prestu", hà dettu à i ghjurnalisti Soren Skou, direttore generale di Maersk.
E so previsioni sò simili à quelli di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu.L'OMC avia anticipatu chì a crescita di u cummerciu mundiale rallenta da circa 3,5 per centu in 2022 à 1 per centu l'annu prossimu.
U cummerciu più lento puderia aiutà à riduce a pressione à l'alza nantu à i prezzi, riducendu a pressione nantu à e catene di furnimentu è riducendu i costi di trasportu.Significa ancu chì l'ecunumia glubale hè più prubabile di riduce.
"L'ecunumia glubale hè affruntata da una crisa in parechji fronti"."L'OMC hà avvistatu.


Tempu di Postu: 22-Nov-2022