main_banner

Cumu custruisce u prughjettu di Mosaic d'aluminiu esagonale 3D

Avà u Mosaic metallu hè di più è più pupulare, a so creatività unica à l'impattu visuale di a ghjente, è u sintimu di Mosaic metallu hè ancu assai bonu, luxu revelatu low-key, mudeli è creatività sò ancu guidanu a tendenza di a moda.

Cumu a nostra cumpagnia hà custruitu uMosaico d'aluminiu 3D Hexagon Mosaic Tile Item VS7701?

Metal Mosaic, hè un Mosaicu spiciali fattu di diversi materiali metallici, ci sò dui superfici liscia è matte.Avè brunitura metallica è sensu simplice, carattere individuale avant-garde, u materiale di Mosaic metallicu dà una persona sintimu visuale pulita è cuncisa urigginariamente, è ancu ùn rompe micca strana sensazione luxuriant.Avà a ghjente sceglie tile di ceramica di mosaicu di metallu soprattuttu, tile di ceramica di mosaicu di metallu hè in terra è l'adornamentu di metope utilizanu più materiali di custruzzione di adornu.A dimensione di u mosaicu di metallu hà ancu parechji stili, avemu sicondu i diversi bisogni di sceglie a dimensione adatta di u mosaicu di metallu.

1. Assicurà chì lega d'aluminium, direzzione di granu in acciaio inox hè currettu.Altrimenti, u mosaicu di metallu vi mostra errore refractive.

2. A stallazione deve esse pulita è liscia.

3. Applica l'adesivu cù un cuteddu grisgiu drittu.Ùn hè più di 15 piedi quadrati à u tempu.

4. Asciugà l'adesivu cù un cuteddu grisgiu dentatu.Press falà in modu chì i denti di cutter sò in cuntattu cù a superficia di muntatura per assicurà un spessore uniforme di adesivo.

Spiegazione dettagliata di a tecnulugia di custruzzione di Mosaic metallicu

5. Lasciate u Mosaic metallu è installazione superficia bonding di 24 ore.

6. Cure cù sealant prufessiunale per 15 minuti.

7. Pulite u mosaicu di metallu, sguassate e macchie.

8. Spray mosaici di metallu cù una fina capa di vernice chjaru (dispunibule in tutti i magazzini di custruzzione).

U Mosaicu in l'architettura hè cumpostu di qualchì combinazione di metallu, petra o vetru di qualchi belli ritratti è mudelli creativi, avà Mosaicu cù i so vantaghji di mudelli unichi sò particularmente utilizati.

       3     1


Tempu di post: 17-aug-2021